BİRİNCİSİN....HOŞ GELDİNİZ..

5 Mart 2012 Pazartesi

BROWNİ



 Haftanın ilk gününden hepinize merhaba:)) Umarım  gönlünüze göre geçireceğiniz bir hafta olur..
   Arşivime baktığımda fark ettim ki, browni çok yapsam da hiç tarifini yayınlamamışım...
    Eee.. herkesin bir tarifi var bakalım benim browni tarifimi beğenecek misiniz ? :))





               BROWNİ:
    MALZEMELER:
2 su bardağı süt,
2 su bardağı şeker,
1 paket vanilya,
1 paket kabartma tozu,
2,5 su bardağı un,
3 yumurta,
1 su bardağı sıvı yağ,
5 yemek kaşığı nutella,
4 yemek kaşığı kakao
         YAPILIŞI:
  Yumurta ve şeker çırpılır.Un ve kabartma tozu haricindeki malzemeler eklenerek karıştırılır.Bu karışımdan 1 su bardağı kenara  ayırın.Daha sonra un ve kabartma tozu da eklenir,çırpılır.
     Yuvarlak borcam tepsi yağlanarak 1-2 çimdik un serpilir,çırpılan malzemenin yarısı yağlanan tepsiye dökülür.Üzerine nutella sürülür.(ben daima nutella,sarelle vb gibi çikolata sürerim.Ancak keke başladıktan sonra fark ettim evde yeterli miktarda kalmamış. Hobby çikolataları rendeleyerek tepsinin bütün yüzeyine eşit gelecek şekilde
serpiştirdim)Kalan harcın yarısını da  üzerine dökerek 180 derece fırında pişirilir.Kek ılındıktan sonra kenara ayırdığımız 1 su bardağı karışım kekin üzerine dökülür...Kek iyice soğuduktan sonra dilimleyerek servise hazırlanır.
            AFİYET OLSUN..
  (Bu tarifimi  73.Hafta Porselen Demlik Çay Saati Etkinliği'ne ev sahipliği yapan sevgili,GELİBOLU 17 arkadaşıma gönderiyorum..)

26 yorum:

  1. browni çooooook severim çooook...
    bayılırım...
    canım çekti valla :)))
    ellerinize sağlık...
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. eline sağlık canım
    bu tarifin aynı bendede var
    lisee giderken ne çok yapardım
    ama ben yumurtaları çiğ sevmiyorum
    ilk başta şeker süt sıvıyağ ve kakaoyu çırpıp ayırıyordum aldığım tariftete öyle verilmişti
    seninki nefis görünüyor görüntü al beni diyor
    sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Sevilmez mi hiç,harika görünüyor,ellerine sağlık.Öptüm.

    YanıtlaSil
  4. Brovni çok güzel görünüyor eline sağlık

    YanıtlaSil
  5. tamam tamam hadi ver şu üç dilim koyduğun tabağı...ver ver
    zaten bu kadar ısrara dayanamam ben :)

    YanıtlaSil
  6. Herkesin tarifi az biraz farklılıklar gösteriyor dimi Birincim? :)

    Ben malesef bu kadar güzelini yapamıyorum asla böyle kabarmıyor. Senin yaptıgın nefis olmuş ellerine saglık :)

    YanıtlaSil
  7. çayımın yanına alabilirmiyim canım bir dilimcik;)
    ellerine sağlık,nefis görünüyor.
    muhabbetle canım.

    YanıtlaSil
  8. canım ben geldim
    mmmm mis canım harika
    bizimkiler bayılır
    muhabbetle kal
    :))

    YanıtlaSil
  9. Canım,
    ellerine sağlık. Muhteşem görünüyor. MaşAllah çok güzel kabarmış.
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  10. Cok güzel görünüyor.Elinize saglik.

    YanıtlaSil
  11. Nutellalı browni'mi ? Kesin yapacağım. Çok güzel olduğuna hiç şüphem yok canım. Ellerine sağlık. Hepinize afiyet olsun :)

    YanıtlaSil
  12. Ellerine sağlık ablacım..evde buna benzer bir tat daima mevcut olmalı..canı çeker insanın kakao veya çikolatalı bir şeyler..hem çat kapı gelen misafirler için de ideal..günaydın dün uğrayamadım :(

    YanıtlaSil
  13. oyyyy gönlümün birincisi,çok teşekkürler,emeğine sağlık,şimdi yayında bu güzel browni tarifin :) şarkıda süper geldi sabah sabah bayıldım :) dinelemeye gene geleceğim :) selamlar

    YanıtlaSil
  14. Tarifte yağ okuyamadım, bayıldım. Süper gözüküyor.Ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  15. nasıl iyi giderdi şimdi bi bilsen nasıll işbaşında tatlı krizlerim tutar bazen ve şuanda canım bunu çekti çikolatalı hmm enfesss elelrine sağlık :))

    sevgilerimle canıkomm:)

    YanıtlaSil
  16. çok güzel olur ellerinize sağlık afiyetler olsun.

    YanıtlaSil
  17. Hımm nefis görünüyor browniye kim hayır diyebilirki:)) ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  18. ellerine sağlık....nefis görünüyor.

    YanıtlaSil
  19. Arkadaşlar hepinize yorumlarınızla beni yalnız bırakmadığınız için çok teşekkür ediyorum..Çayınızın yanına hepinize birer dilim gönderiyorum..Aynur Hanım size üç dilim olan tabak geliyor:)
    Ihlamurcum yağ var, atlamışım yazmayı çok teşekkür ederim dikkatin için..Kucak dolusu sevgiler,selamlar hepinize..:)

    YanıtlaSil
  20. Merhaba, çok hoş görünüyor, elinize sağlık, sevgiler.

    YanıtlaSil
  21. Mmmm nefis görünüyor tatlım. Bir de senin tarifinle deneyelim o zaman. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  22. Ellerine sağlık Birincim.Çok güzel görünüyor.Olsa da yesem dedirtiyor yani:)

    YanıtlaSil
  23. Canim elien saglik olsun. Tabi ki her kesin var seninde olsun..))
    Burasi senin siten ne istersen ekle canim. Her kesin tarifi ayni olsada tutturmak her siteye gore degisir.
    Sevgiler canim..

    YanıtlaSil
  24. Cok güzel olmus canim...
    ellerine saglik
    :-)))

    YanıtlaSil
  25. Nefis olmuş nasıl da güzel duruyor ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil
  26. Misafirlerim gelecek düsüne bilirim bu tarifini canim ellerine saglik aklimda bulunsun :)

    YanıtlaSil

Değerli yorumlarınız için teşekkür ederim..Sevgiyle kalın.......

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...