BİRİNCİSİN....HOŞ GELDİNİZ..

8 Temmuz 2012 Pazar

VİŞNE SUYU

Vişne reçeli yapınca suyunu da çıkardım.Anlayacağınız bugün full vişne ile çalıştım:))
               

                             
                  VİŞNE SUYU YAPIMI:
        1 kilo vişne üzerini örtecek kadar su ile kaynara çıkarılır. 1 kase şeker eklenerek 10 dakika kaynatılır.Tel elekten ezilerek elendikten sonra, tülbentten süzülür.Ne kadar iyi süzülürse rengi o kadar berrak olur.Kavanozlara  yada  şişelere konularak  kaldırılır.Koyu ve yoğun olursa az su ile inceltilerek içilir bu tamamen damak tadınıza kalmış bir şeydir.
                                      AFİYET OLSUN..
                     
                             Hepinize keyifli,huzurlu günler diliyorum...HOŞÇAKALIN:))

14 yorum:

  1. Selamlar birinci arkadaşım tam benim içecegim vişne suyu çok güzel içmiş kadar oldum sürekli sıvı almak zorundayım ellerine saglık şifa niyetine bardakla beraber alıyorum

    YanıtlaSil
  2. Eksi eksi ve soguk harika gider bu sicak havalarda ellerine saglik

    YanıtlaSil
  3. İştee ben bunu yaptımm:)) kavanozlara koydum kışın çok güzel oluyor sizede afiyet olsun:)

    YanıtlaSil
  4. Vişnenin her hali kabulümdür çok severim.Mutlu
    pazarlar,ellerinize sağlık,sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. vişeninde herşeyimi güzel olur yahuu, ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil
  6. Bizde yaptık annemle :)
    Reçel için çekirdeklerini çıkardık vişnelerin benim çıkardığım kısım epey etli kalmış çekirdekler.
    Suyuda çıktı bayağı o kapta dedik bunu vişne suyu yapalım bir güzel kaynattık çekirdeklerini ve suyunu şekerle. Sonra da süzdük ve gerçekten çok güzel oldu :)
    Afiyet olsun hepimize :)

    YanıtlaSil
  7. Afiyet olsun canım , buz gibi bir bardak ne güzel giderdi şimdi .

    YanıtlaSil
  8. bu sıcak havalarda harika gider ekşi ekşi ohhh missss gibi..:)) ellerine sağlık canım...

    YanıtlaSil
  9. ❤✿•.¸•.¸¸
    Passei para uma visitinha.
    Deve ser muito bom suco natural de cerejas.
    Onde moro não tem cerejas porque o clima não é próprio.
    Suco de cereja... apenas artificial que não é bom para a saúde.
    ♡ Boa semana!
    Beijinhos.
    Brasil
    ✿•.¸¸✿⊱╮

    YanıtlaSil
  10. Tamda yaz mevsimine göre bir içecek olmuş Birincim. Bende yapıcam mutlaka ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  11. Bu mevsimde yapılacak en güzel şey:)
    Ellerine sağlık canım.
    Hayırlı haftalar diliyorum.
    Muhabbetle..

    YanıtlaSil
  12. şimdi olsa nede güzel içerdim buzgibi mayhoş mayhoş..ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  13. ooooo canım benim bizede var mı ooo vişne suyndan :)))
    ellerine sağlık...
    kocaman sevgiler....

    YanıtlaSil
  14. Yaz için çok faydalı ve lezzetli. Ufaklıklar bol bol içsin. Şifa olsun :)

    YanıtlaSil

Değerli yorumlarınız için teşekkür ederim..Sevgiyle kalın.......

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...