BİRİNCİSİN....HOŞ GELDİNİZ..

3 Ekim 2012 Çarşamba

FIRIN POŞETİNDE TAVUK


                Günaydın:))
   Ekim ayı serinliği ile sonbaharı hissettiriyor.Size de öyle oluyor mu bilmiyorum sonbahar bana hep hüzünlü geliyor.Ömrümüzden günlerin gittiğini ,tabiatın rengi ,şekli değişince daha mı çok anlıyoruz.Neyse konuyu derinleştirmeden ben bu sabah ne yemek pişirsem diyenlere pratik ve bir o kadar da lezzetli bir yemek tarifi ile geldim..
                                       
     FIRIN POŞETİNDE TAVUK
           MALZEMELER:
1 adet fırın poşeti,
1 adet bütün tavuk(parça tavuk da kullanılabilir),
2 adet patates,
7-8 adet çeri domates,
6-7 adet sivri biber
           SOS İÇİN:
 2-3 diş sarımsak rendelenerek içine 1 tatlı kaşığı  tuz ,yarım çay bardağı zeytinyağı,1 çay kaşığı kara biber,1 tatlı kaşığı kekik karıştırılarak hazırlanır.
          YAPILIŞI:
  Fırın poşetinin içine bir çay kaşığı un serpilerek sallanır. Dilimlediğimiz patatesler yerleştirilir.Yıkayıp temizlediğimiz tavuğa hazırladığımız sosu yumurta fırçası ile sürdükten sonra dilimlediğimiz patateslerin üzerine koyalım.Poşeti tepsiye alarak ağzını kapattıktan sonra çatalla ufak bir delik açalım.200 derecede 25 dakika fırınlayalım. Tepsiyi çıkarıp kenarlarına yıkayıp tuzladığımız biber ve domatesleri ilave ederek bu kez fırın ayarımızı 175 e alarak   20 dakika daha fırınlayalım. Yanına hiç bir şey yapmayın derim,patatesi,sebzesi üstünde bir yemek:)Ayran veya yoğurt çıkarın yeter.AFİYET OLSUN..
           Hayatınızdaki her şeyin gönlünüze göre olması dileklerimle..
                                                                                                       HOŞÇA KALIN:)) 

10 yorum:

  1. Canım günaydın fırın poşetini bende çok kullanırım
    soya sosuda tavuğa müthiş bir lezzet katar.Elleri
    ne sağlık sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. ankara bugun yağışlı, dediğin gibi hüzünlü

    güzel bir yemek önerisi, ellerine emeklerine sağlık...

    YanıtlaSil
  3. Ablam huzunlenme yalniz degilsin bal gibi bir sonbahar yasayacagiz Allah'in izniyle..kurgu yapmaaa :)
    Ablam sen tavuk dedin ama ben kiyma cikardim ne etcez?>

    YanıtlaSil
  4. Ellerine sağlık. Fırın poşetinde tavuğu ben de çok seviyorum.Yoğurt yeterli dediğin gibi ya da bir salata.

    YanıtlaSil
  5. Sen hüzün dedin diye mi ne bana da bir hüzün geldi sanki.
    Oysa sonbahar en sevdiğim mevsimdir,inşAllah senin için de hep güzellikler getirir de hüzün değil sevinç mevsimin olur.
    Tavuğa söylenecek tel şey muhteşemm:)
    Ellerine sağlık ablacım..
    Muhabbetle..

    YanıtlaSil
  6. Nefis görünüyo canım, ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  7. Ellerine sağlık...Uuzn zamandır bu şekilde pişirmemiştim...Hatırlatmış oldun.Teşekkürler

    YanıtlaSil
  8. Güzel bir sonbahar olacak:))
    Ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil
  9. Hmmm bayılırız ailecek :))

    YanıtlaSil

Değerli yorumlarınız için teşekkür ederim..Sevgiyle kalın.......

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...