BİRİNCİSİN....HOŞ GELDİNİZ..

20 Mayıs 2013 Pazartesi

HAFTA SONUNDAN..



Hayırlı sabahlar:))
Haftanın ilk gününden tüm takipçilerime  ve sayfama  gelen tüm okuyucularıma güzel bir hafta geçirmelerini dileyerek bahçemdeki bu güzel hanımellerini  gönderiyorum:))




 Cumartesi günü eşimin abisi ,eltim ve çocukları ile kahvaltı yaptık.


                               


Kahvaltı masamın genel görüntüsü..


       Sabah kahvesi içmeden olmaz:))



Pazar günü ise havanın asık yüzüne rağmen  çekirdek aile olarak Ekşisuya   mesire ve piknik  alanına gittik.Çok güzel ve keyifli bir gün oldu.Uzun zamandır kendime bu kadar dinlenme molası vermemiştim:))

                                         
                                 
Ekşisu Piknik Alanı  


 




                 Eşimin hazırlamış olduğu şiş köfteler Tarif için buraya tıkkk..   



 Pikniğin sonunda havanın patlaması ile yağan yağmurla arabanın içinde içtiğimiz çaylarımız..




Bugün ise bizim evlilik yıldönümümüz.23 yılı devirdik:))Acısı ile tatlısı ile geçirilen nerede ise çeyrek asır:))Söylerken  yılları çok uzun zaman  geçtiğini  anlıyor insan...Oysa ki çabuk geçmiş:))
  Eşim,23 senedir, hayatını bana,çocuklarına ve evine adayan bir adam..23 yıldır kahrımı çeken sevgili eşimden Allah razı olsun,Allah O'nu başımızdan eksik etmesin..Daha nice yıllara inşallah sağlık ve huzur dileklerimle...



Hayatınızda ki her şey gönlünüze göre olsun,
HOŞÇA KALIN:))

20 yorum:

  1. Çok duygulandımmm :) Tebrik ederim sizi Allah bizlere de sizinki gibi mutlu uzun bir evlilik nasip etsin inşallah :) Çok güzel vakit geçirmişsiniz, mutluluğunuz daim olsun!

    YanıtlaSil
  2. DAHA NİCE SENELERE EŞİNİZLE...

    YanıtlaSil
  3. Maşallah size mutluluğunuz daim oldun inşallah....

    YanıtlaSil
  4. mutlu yıllarınız olur inşallah daha birlikte nice uzun seneler yaşarsınız mutluluğunuz hiç bozulmasın:)
    sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. çok güzel gözüküyor herşey ellerinize emeğinize sağlık

    YanıtlaSil
  6. Canım,
    öncelikle evlilik yıldönümünü kutluyorum. Nice yıllara diyorum.
    Kahvaltı sofrana bayıldım. Ellerine sağlık. Orada olmak vardı.
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  7. Fotolar harika ve size de maaşallah, nice mutlu senelere:)

    YanıtlaSil
  8. Mutlulukla sağlıkla dolu daha nice 23 seneleriniz olsun.

    YanıtlaSil
  9. Kahvaltı masası harika, kahveler de tam sohbetlik, ellerinize sağlık...
    Daha nice nice mutlu mutlu yıllarınız olsun, ağzınızın tadı hiç bozulmasın...

    YanıtlaSil
  10. nice yıllarınız olur inşallah

    YanıtlaSil
  11. 23 seneniz sonsuz olsun canım orta yerimden çatladım ben hanımeli hastasıyım çok hemde çok severim ,bahçenin bir köşesine ekmiştim 2 sene sonra öldü ama bu renkli olanına bayıldım ,mutluluklar canım

    YanıtlaSil
  12. Hep saglıkla huzurla geçireceğiniz nice yıllar dilerim canım......

    YanıtlaSil
  13. Daha nice 23 lere mutlulukla sağlıkla inşallah,kahvaltı da harika ellerinize sağlık
    yazıyı okurken yeşillikler içinde neresi acaba diye düşündüm ,hanımelleri harika
    ben de bir Erzincan gelini olarak tanıdığım yerlermiş:) sevgiler

    YanıtlaSil

  14. Seninle hep birlikte yaşlanmak, hayallerimizi paylaşmak ve hep ileriye bakmak için çıktığımız yolda, hep birlikte, hep omuz omuza ve yanyana olmak tek dileğim... Evlilik yıldönümümüz kutlu olsun.

    YanıtlaSil
  15. ablacimmmmmm daha nice senelere allah ayirmasin. hersey cok guzel

    YanıtlaSil
  16. Canım sana kahvaltıya misafir olmak varmış ne kadar güzel doğal,sessiz insanın ömrüne ömür katar...Hanımeli çocukluğumdan beri sevdiğim özel çiçeklerdendir sevgiler.

    YanıtlaSil
  17. Offf kebaplar beni benden aldı,nefiss görünüyorlar,eşinin ellerine sağlık.

    Ayrıca nice sağlıklı ve mutlu yıllara inşAllah,Evlilik yıldönümünüz kutlu olsun.

    YanıtlaSil
  18. Arkadaşlar,değerli yorumlarınız ve güzel dilekleriniz için hepinize çok teşekkür ederek selam ve sevgilerimi gönderiyorum:))

    YanıtlaSil
  19. Eskiden bizim bahçedede hanımeli vardı Birincim ne güzel kokarlardı. Senin hanımeller nefisler ya.
    Kahvaltı masası tek kelime ile şahane ne güzel yapmışsınız hele piknikte mangal fotoğrafları beni bitirdi :) eşinin ellerine sağlık.
    Yıl dönümünüzü yürekten kutluyorum ve ömür boyu mutluluğunuzun böyle devam etmesini diliyorum canım benim...

    YanıtlaSil
  20. Nice mutlu birlikte yıllar dilerim...Mutluluğunuz ömür boyu sürsün..

    YanıtlaSil

Değerli yorumlarınız için teşekkür ederim..Sevgiyle kalın.......

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...