BİRİNCİSİN....HOŞ GELDİNİZ..

7 Ocak 2014 Salı

PERDE DÜZENLEME VE FİKRİ MÜHİM İLE AYRILMAZ İKİLİ NESCAFE -COFFEMATE KAMPANYASI


Hayırlı günler:)


     Bugün daha önce BURADA nasıl düzenlediğimi paylaştığım  perdelerimi  bu sene tekrar başka bir şekilde nasıl düzenlediğimi fotoğraflarla paylaşacağım.
   Olur ki benim gibi perdelerinden sıkılan olur,değişiklik hoş şeydir hele ki kendi emeğin ile yaparsan kullanması oldukça zevkli.
  Öncelikle perdemde daha önce katladığım yerlerdeki dikişleri sökmekle başladım.Siz muhtemelen düz perdeye yapacaksanız belirli aralıklarla çok az içe katlayarak ilk resimde ki gibi toplu iğneleyin.Daha sonra toplu iğne ile ilgilediğiniz yerlerden dikin.Ben elimde diktim.(Makine ilede dikebilirsiniz.)Dikişler perdeyi topluyor pencereye taktığınızda ikinci fotoğrafta ki görüntü oluşuyor.
   Fotoğraflar pek güzel çıkmadı makinemin ekranı ile ilgili bir sorun var galiba:(


Yapacak olan arkadaşlarıma kolaylıklar diliyorum,dikiş kısmı özellikle sabır istiyor,sabırsızsanız hiç denemeyin.Yok ben sabırla yaparım derseniz ortaya çok güzel bir çalışma çıkıyor,tavsiye ederim.Emeklerinizin karşılığını zevkle kullanarak  alıyorsunuz :)



Ayrıca geçen gün Nestle Coffee mate  ve Nescafe Classıc paketlerim geldi.Fikri Mühimin yeni kampanyası,denememiz ve fikirlerimizi paylaşmamız için gönderilmiş paketler,kahve sever beni oldukça memnun etti doğrusu:)
Tamda 20 senelik komşularımla bir araya gelmişken.Onlarında kısmeti varmış.Zaten iki kutu olan paketlerin bir tanesi eş,dost ve arkadaşlar için gönderilmiş.Tesadüfen tam gününe denk geldi:)Keyifli sohbetler eşliğinde içildi,nefis tadı ile bir kez daha lezzeti onaylandı.Caffee matenin kahvenin tadını  ve kokusunu bozmadan kahveyi yumuşatması sütle yapılan kahveye oranla daha nefis.Hepinize tavsiye ediyorum.

Haytınızda ki her şeyin gönlünüze göre olması dileklerimle..
HOŞÇA KALIN:))

3 yorum:

  1. Şimdi fotoğrafı büyüterekte baktım Birincim, çok şık olmuş. Ama ben yapamam sanırım :( sabır gerektiren bir iş, gerçekten çok zarif olmuş ellerine sağlık.
    Hediyelerinide güle güle tüketin çok iştah açıcı görünüyor :)

    YanıtlaSil
  2. Canım,
    ellerine sağlık. Çok şık olmuş. Çok beğendim. Kahveyi en çok dostlarla muhabbetteyken seviyorum, seninki de öyle olmuş. Afiyetler olsun.
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  3. perdeler harika olmuş, kahvenin kokusu buralara kadar geldi sevgiler

    YanıtlaSil

Değerli yorumlarınız için teşekkür ederim..Sevgiyle kalın.......

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...