BİRİNCİSİN....HOŞ GELDİNİZ..

20 Kasım 2014 Perşembe

DAMLA SAKIZLI UN KURABİYESİ

       
      MALZEMELER:

250 gr tere yağı,
3 su bardağı un,
2 çorba kaşığı nişasta,
2 çay bardağı un haline getirilmiş fındık,
1 paket vanilya,
1 çay kaşığı kabartma tozu,
4 çorba kaşığı pudra şekeri,
1çay kaşığı damla sakızı tozu(fazla olursa acımsı bir tat olur,dikkatli olmalısınız)

      YAPILIŞI:Un, kabartma tozu ve damla sakızı tozu haricinde ki malzemeler karıştırılır sonrasında una kabartma ve damla sakızı tozu ilave edilerek bu karışıma katılıp yoğrulur.Ceviz büyüklüğünde koparılarak yuvarlanıp yağlı kağıt serili fırın tepsisine dizilir.180 derece fırında 15 dakikada pişirilir.Ilındıktan sonra üzerine pudra şekeri elenir.Afiyet olsun.

NOT:Ben, kurabiyeleri fırında  unuttuğum için üstleri az kızardı siz daha kontrollü yaparak kurabiyeler fazla kızarmadan fırından alın:)

Hayatınızda ki her şeyin gönlünüze göre olması dileklerimle...

HOŞÇA KALIN:))

7 yorum:

  1. kıyır kıyır çok lezzetli görünüyor canım.ellerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Damla sakızlı hiç yemedim , deneyeceğim, ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  3. Hayırlı ve nurlu cumaların olsun kurabiyelerin nefis olmuştur eminim ellerine sağlık :))

    YanıtlaSil
  4. tam pazar keyfine uygun bir tarif. ellerine sağlık.
    damla sakızlı hiç yapmadım. toz olarak mı alıyorsun ?

    YanıtlaSil
  5. Teşekkür ederim Özlem,hayır toz olarak almadım ,ambalajlı olarak paketli aldım havanda döverek toz haline getirdim.Tarifte belirttiğim gibi ölçüsüne dikkat edilerek yapılırsa hoş aroması ile nefis bir lezzet oluyor,tavsiye ederim..

    YanıtlaSil
  6. ellerine sağlık canım cok nefis görünüyor banada beklerim sevgiler

    YanıtlaSil

Değerli yorumlarınız için teşekkür ederim..Sevgiyle kalın.......

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...